سوالات متداول

پرسش های پرتکرار
کالایی که به دستم رسید معیوب است! چطور مرجوع کنم؟
در صورتی که کالای ارسالی دارای عیب ظاهری و یا فنی باشد و یا مغایرت کلی و یا جزئی با توضیحات و مشخصات قید شده در صفحه خرید داشته باشد، فروشنده موظف است با درخواست مشتری تا 7 روز پس از ثبت سفارش و با شرایط زیر آن را مرجوع کرده و تمامی هزینه پرداختی […]
مدت زمان ارسال بعد از ثبت سفارش برای شهرستان‌ها و تهران چقدر است؟
با توجه به شرایط کشور دقیقا قابل پیشبینی نیست اما معمولا بین 2 تا 6 روز زمانبر خواهد بود. در برخی محصولات، سفارشات تهران از طریق پیک و چند ساعته یا یک روزه به دست مشتریان می رسد که این مورد در توضیحات محصول حتما قید می شود
چطور یک محصول را سفارش دهم و خرید کنم؟
برای سفارش : 1- به صفحه محصول مراجعه کرده 2- روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید؛ 3- سپس در صفحه سبد خرید پس از تایید اطلاعات بر روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید 4-  اطلاعات صفحه شامل نام و آدرس و موبایل و رمز را تکمیل کنید 5-  روش پرداخت را (آنلاین یا […]
چطور سفارش خود را پیگیری کنم؟
برای پیگیری سفارش می بایست ثبت نام کنید. در قسمت سفارش می توانید تیک ایجاد حساب کاربری را بزنید و یا می توانید از دکمه ورود/عضویت منوی بالایی سایت اقدام کنید. کافیست شماره موبایل و یک رمز عبور وارد کنید و در پنل ، قسمت سفارشات از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.